onsdag den 2. april 2014

Zoopreme + konkurrence

Jeg har før omtalt mærket Silly U her på bloggen, nu skriver jeg lidt om det igen, og det bliver uden tvivl heller ikke sidste gang.  Det som kendetegner Silly U er at det er dansk, kvaliteten er god, sikkerhedsstandarden er høj og så producerer de lækreste ting i de fineste farver.

Deres nyste skud på stammen er en kollektion ved navn Zoopreme og der er virkelig mange fine ting. Jeg kan heriblandt nævne en rigtig fin dukkeseng, wire hylder og spisestel. Men min absolutte favorit er nedenstående bord/skammel sæt. Jeg er vild med detaljen på fødderne og det sort/hvide mønster på skamlerne. Vigga er ved at vokse fra hendes nuværende sæt og dette kunne være en god kandidat til det næste!


I anledningen af den nye kollektion er jeg så heldig at have fået lov til at udlove en lille præmie på bloggens facebookside. I har mulighed for at vinde et dinner sæt i valgfri farve. I kan deltage i konkurrencen lige her.

3 kommentarer:

  1. Ej hvor skønt :) Det er da et lækkert sæt og Silly U laver mange lækre ting :)

    Mvh Monica
    volcanokitten@outlook.com

    SvarSlet
  2. Der er mange fine og sjove ting . Jeg kunne tænke mig FOREST DRENG Hilsen Linda fam_mik@hotmail.com

    SvarSlet
  3. Hvor er der mange lækre ting :) Jeg elsker Silly U

    I hope to be so lucky

    Eva Vejlstrup// eva_vejlstrup@hotmail.com

    SvarSlet