søndag den 1. december 2013

2. Adventsgiveaway - Vind en regnbue fra Børn i Balance



Så er det allerede tid til 2. Adventsgiveaway og jeg har virkelig glædet mig til denne giveaway. Denne er lavet i samarbejde med webshoppen Børnibalance.dkBørn i Blance er en af mine favorit webshops. Der findes en masse legetøj derinde, som både er motorisk og kognitivt udviklende. Legetøjet er miljøvenligt og så er det bare i top kvalitet. De har mange lækre mærker bl.a. Stockmar, Le Toy Van, Grimms, Krea og mange, mange flere.

Tag et kig ind hos Børn I Balance her.

I denne uge kan i vinde en smuk regnbue fra Grimms. Kvaliteten er lækker, lækker og malingen er fuldstændig ugiftig. Derfor er den perfekt til både store og små børn. De små kan bruge den til at samle og de store kan bare have den som lækker pynt.

For at deltage i denne giveaway skal i blot:
1. Være fast læser af bloggen via bloglovin'
2. Skrive en kommentar i kommentarfeltet herinde
3. Tage et kig ind på Børn i balances hjemmeside her.

Jeg trækker en vinder d. 8/12-13

Held og lykke til jer alle :-)

96 kommentarer:

  1. Denne ville jeg gerne vinde - skal til 1 års fødselsdag den 24dec.
    Denne må da være den bedste gave af dem alle.

    SvarSlet
  2. Ihh det vil vi gerne vinde til vores to dejlige børn :)
    Christine.gp@live.dk

    SvarSlet
  3. Jeg vil meget gerne deltage i denne dejlige give away.
    Hilsen Line.

    SvarSlet
  4. Den vil jeg så gerne vinde til mine to piger :) louise_olsen_@jubii.dk

    SvarSlet
  5. Super cool :) jeg vil gerne deltage :)

    SvarSlet
  6. den vil vi gerne lege med herhjemme:)
    ditte.dybdahl@hotmail.com

    SvarSlet
  7. Den vil da være fantastisk at eje :)
    info@blueeyedflower.dk

    SvarSlet
  8. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  9. Den kunne Nahla rigtig godt tænke sig at vinde, så jeg må hellere sikre mig et "lod"!
    Rigtig glædelig december til jer :)

    SvarSlet
  10. Den ville vi elske herhjemme! sigurdsdottir@gmail.com

    SvarSlet
  11. deer så fine de regnbuer - krydser fingre :)

    SvarSlet
  12. Åh hvor er den flot!! Krydse krydse :)

    SvarSlet
  13. Rigtig fed give-away som jeg ville kunne bruge mange timer på sammen med min dejlige dreng:) et hit af en julegave:) hovdinghoff@hotmail.com

    SvarSlet
  14. Den ville jeg være glad for at vinde.
    Og super netshop, godt med inspirationen med 7 års fødselsdag og julen for både stor og lille :-)

    karina@bangkorsgaard.dk

    SvarSlet
  15. Rigtig fed hjemmeside, og spændende ting de har. Har aldrig besøgt hjemmesiden før nu!:)

    Og rigtig lækker giveaway i skønne farver, som vi elsker herhjemme!

    Mail: Line_piin@hotmail.com

    SvarSlet
  16. Hvor er den mega fed - den vil ungerne elske :) Totalt aktiv jul der ville være :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hov skulle måske lige smide min mail, hvis jeg skulle blive den heldige :)
      camilla_hovej@hotmail.com

      Slet
  17. Den er SÅ cool og det er hjemmesiden også:) lykke.line@hotmail.com

    SvarSlet
  18. Trælegetøj er bare så lækkert..
    Line.g.jepsen@gmail.com

    SvarSlet
  19. Uha den vil jeg så gerne vinde til mine skønne unger :)
    Hilsen Mathilde
    Missengustav@gmail.com

    SvarSlet
  20. Nanna Lykke Mortensen1. december 2013 kl. 22.51

    Ahhh... Den perfekte julegave til min skønne nevø.. ihhh.. Men gode julegaver er der sørme også nok af på hjemmesiden!

    Venlig hilsen
    Nanna - lykke87@live.dk

    SvarSlet
  21. Ægte fin gave, som vi godt kunne bruge til de små :)

    Kh Mai

    SvarSlet
  22. Fedt! Det ville jeg da gerne vinde til min datter :-)

    Jeg udlodder også et gavekort på bloggen hvis det var noget. Til sovedyret.dk, dem kan jeg se at du kender :-)

    katinka@mamanam.dk

    SvarSlet
  23. Den ville bringe lykke herhjemme ;-)

    SvarSlet
  24. Sikke mange fine sager, der er på hjemmesiden :) Bjarke og Laura vil elske den.
    m_hoej20(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
  25. Super fed. Krydser fingre.
    trinsling@gmail.com

    SvarSlet
  26. Den lægger jeg gerne et lod i puljen for at vinde!

    Min mail er kln(at)k15.dk

    SvarSlet
  27. Jeg deltager gerne :) mail: nannakm@hotmail.com

    SvarSlet
  28. Den vil min datter helt sikkert syntes er flot med alle de farver.
    Kh og god aften

    ketty_petersen@hotmail.com

    SvarSlet
  29. Jeg er sikker på at den vil bringe glæde i dette hjem :)

    SvarSlet
  30. Den vil da glæde et hvilket som helst børne værelse stort som lille :-) så kom gerne indenfor :-)

    Lih1966@live.dk

    SvarSlet
  31. Den ville min Villum elske......så krydser for mit held

    SvarSlet
  32. Den vil jeg gerne vinde til min datter:)

    SvarSlet
  33. Den vil vi rigtig gerne vinde :) 81helle@gmail.com

    SvarSlet
  34. Uh den vil jeg rigtig gerne vinde til min lille pige :0)

    Dianadudi84@hotmail.con

    SvarSlet
  35. Ej hvor er den fin - den tror jeg S vil elske!
    / voresalbum(a)hotmail.com

    SvarSlet
  36. Sascha Saabye Bang2. december 2013 kl. 08.20

    Ih hvor er den fin, er sikker på min lille knægt ville elske farverne :)

    / sascha_saabye@yahoo.com

    SvarSlet
  37. Åh, den er skøn!!! Efausing@hotmail.com

    SvarSlet
  38. Den er så vaks og jeg vil elske at give den til Emil :)

    SvarSlet
  39. Hvor er der mange fine ting derinde, jeg kunne da godt finde et par ting der til julegaver.
    Men er sikker på at den regnbue vil pynte på Kammas værelse, så jeg krydser fingre for at vi er heldige.

    SvarSlet
  40. Hvor vil jeg gerne vinde den, ved næsten ikke om jeg vil dele med lillemusen hvis jeg vinder for den er så fin... -Sidse

    SvarSlet
  41. Sikke en fin regnbue - den ville blive et hit herhjemme, men hvor passer den også godt ind på netop jeres regnbueblog :) :)

    SvarSlet
  42. Fin fin gave :-)

    camilla-p-82@hotmail.com

    SvarSlet
  43. Sikke en fin gave, den vil jeg meget gerne vinde til min Nevø på snart 2. Kan lige se hvordan han bare vil elske at lege med den..

    SvarSlet
  44. Den vil mine tvillinger på snart 1 år meget gerne eje:-)
    Hilsen Louise Stockmann

    SvarSlet
  45. Det vil være et sikkert hit!
    KH Camilla

    SvarSlet
  46. Den vil jeg gerne vinde. 🎅
    Hilsen Ane
    anehoegh@gmail.com

    SvarSlet
  47. Også et lod herfra :) G.noergaard@gmail.com

    SvarSlet
  48. Den vil være så fin herhjemme hos os😉 håber den finder vej til os.
    Julehilsner fra Christina (mrs_ayvali@yahoo.dk)

    SvarSlet
  49. Hvor er den bare fin :-) Håber den kommer med os hjem :-)
    christinaibsen@hotmail.com

    SvarSlet
  50. Jeg vil meget gerne deltage. Jeg er vild med ideen om legetøj, der udfordrer børn motorisk.

    Kh Trine (Trinestevn (a) yahoo . dk)

    SvarSlet
  51. Den ville være super lækker at vinde ;) Og tak for tippet om siden - det er godt nok noget kvalitetslegetøj, de har derinde.

    SvarSlet
  52. nu er det ikke særligt sandsynligt jeg vinder igen... Men jeg prøver lykken alligevel

    SvarSlet
  53. Lækker giveaway :-)
    kristinapedersen4@gmail.com

    SvarSlet
  54. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  55. Den smukke regnbue legede min søn netop med hjemme hos sin lidt ældre kammerat i går, og han var vild med den. Så den må meget gerne komme ind på hans eget værelse at stå!!
    Tumlesmor@gmail.com.com

    SvarSlet
  56. Eii hvor er den fin, sådan kunne vi også godt bruge..
    c.f@live.dk

    SvarSlet
  57. Nyt legetøj ville være SÅ fedt! - please! ;-P
    Mvh Line og Milja

    SvarSlet
  58. Super give away. Den ville vi gerne have under juletræet. Mvh Maria kompleksfunktionsteori@hotmail.com

    SvarSlet
  59. Jeg vil gerne være med. Den vil min datter elske ;-)

    mette.knk(a)gmail.com

    mvh. Mette

    SvarSlet
  60. Den er så fin :-)

    SvarSlet
  61. Håber at jeg er den heldige :)

    sannemaach@gmail.com

    SvarSlet
  62. Den vil Sophia elske:-)
    Tina.bonde@Hotmail.com

    SvarSlet
  63. Er helt sikkert med. Det kunne være en god gave til familiens lille fætter. :)

    SvarSlet
  64. Sikke en lækker gave - den vil jeg meget gerne vinde :-)

    SvarSlet
  65. Skøn præmie. Oliver elsker at sætte ting i rækkefølge, så denne flotte sag vil falde i god smag til hans fødselsdag d. 19. December. Desuden er han begyndt at kunne et par enkelte farver. Gul og grøn. Så det vil være hos træning med en hel regnbue.

    SvarSlet
  66. Hvor er den fin og til at blive i godt humør af
    Line lind, line_lind@hotmail.com

    SvarSlet
  67. Carla,Otto og Hugo vil stråle om kap med den fine "regnbue"
    sanneditlev@hotmail.com
    suzane ditlev

    SvarSlet
  68. Den ønsker vi os så meget til lillebror!

    SvarSlet
  69. Den er fin :)

    e@saxtorff.com

    SvarSlet
  70. Den ville være en fin gave til min grandniece ♡

    SvarSlet
  71. Passer lige til mine tvillinger ;-)
    annlorentzen@hotmail.com

    SvarSlet
  72. åh, den har været på ønskelisten lige siden hans barnedåb! Vi krydser fingre herhjemme for vi er de heldige.

    SvarSlet
  73. Er så glad for at få præsenteret den. Tak! Krydser fingre.

    SvarSlet
  74. Den vil jeg sq gerne vinde til min lille prinsesse :) det vil hun blive glad for :)
    X fingre
    Mette
    Mette.nielsen153@gmail.con

    SvarSlet
  75. Sikke en lækker giveaway.
    Jeg håber i får en fantastisk jul.
    /saraberg88@live.dk

    SvarSlet
  76. Uh den vil mine piger elske at tumle med ;)

    Pia
    piarotbl@yahoo.dk

    SvarSlet
  77. Åh den har jeg ønsket mig længe..mon jeg for en gang skyld et heldig.Min søn vil elske den

    SvarSlet
  78. Hvor er den altså bare fed! Den vil jeg meget gerne vinde :-)

    daniellalind@live.dk

    SvarSlet
  79. Done! :D Ønsker jer en glædelig jul :)

    charlottehansen83@hotmail.com

    SvarSlet
  80. Done og glædelig jul
    trinsling@gmail.com

    SvarSlet
  81. Er hermed gjort. Børn i balnce er også en af mine favorit webshops.
    God jul :)

    Mvh Lene (lthn01@hotmail.com)

    SvarSlet
  82. Har et par yderst fantastiske niecer der ville elske sådan en!
    Jeg krydser fingre og håber på lidt held
    Hav en skøn december :-)
    Hilsen Frk.Hansen

    SvarSlet
  83. Lige noget for vores 2 rollinger <3

    Kh Rikke
    riksen@orumnet.dk

    SvarSlet
  84. Naaaajji regnbuen her er da så fed! den vil jeg gerne være med i konkurrencen om. Smuk og sanselig.

    SvarSlet
  85. Den gad jeg gerne vinde til min Pippa :)

    SvarSlet
  86. Den er så fin den regnbue og den vil gøre sig godt over i det nye hus, det er jeg sikker på. Hvis jeg vinder i lotto ved jeg også at jeg skal have en af de der kuglebaner fra Cuboro, de er bare SÅ fede altså.

    Fru F

    SvarSlet
  87. Hvor ville vi bare gerne vinde den!!! Vi har ønsker os den så længe!!! :-)

    dson@hotmail.com

    SvarSlet
  88. Hvor er den bare skøn!
    Følger jer allerede og elsker at læse herinde :)
    Sikke mange skønne ting på hjemmesiden. Der er flere ting, som jeg virkelig er ked af ikke kan nå på prinsessens ønskeseddel, så de er gemt til en anden god gang :)
    Mange bloghilsner Bianca
    smileygirl100(a)Hotmail.com

    SvarSlet
  89. Uha hvor er den da bare lækker. Så krydser alt for at jeg bliver den heldige :)

    SvarSlet