onsdag den 27. marts 2013

Påskepynt af perler

Jeg elsker perler! Det er virkelig sjældent jeg får lavet noget i perler mere men nu, hvor det er påske så var der en undskyldning. Desuden havde jeg set kyllingerne (på øverste billede) her i blogland og dem var jeg da nødt til lige at få lavet.
Før Vigga kom til verden kunne Ea og jeg godt have en weekend, hvor vi gik fuldstændig perle-amok. En weekend, hvor vi lavede alverdens ting af perler i mens vi så en masse film og serier. Det var simpelthen så hyggeligt. Dog var det lidt uoverskueligt, hvad vi skulle bruge alle de perleting til. Et år besluttede vi os for at give dem i julegave til vores familier - til deres meget store skuffelse, haha :-D



4 kommentarer:

  1. Sikke noget kært påskepynt du har fået lavet :0)

    SvarSlet
  2. Vi dropper julegaver igen i år, ikke :)?

    SvarSlet
  3. Hvor er de fine :)
    Altid hyggeligt med lidt perleri!
    God påske
    Kh Sabrina

    SvarSlet