mandag den 18. februar 2013

Hvor blev stolene af?

Det blik havde Vigga i øjnene, imens hun slog hænderne ud og trak på skulderene, da en fremmed gik ud af hoveddøren med vores stole i hænderne. Vi besluttede os for et par dage siden for, at vi ville sælge vores spisebordsstole. Det kan nok diskuteres, hvor klogt det var, eftersom vi endnu ikke har købt nogle nye. Vi ved ikke engang, hvilke vi gerne vil have. Vi har kigget på lidt forskellige, men det er altså bare svært at vælge.

Vi har kigget lidt på disse:

Denne Hay Hee stol. Det er nok mest fordi den fås i gul, at jeg er vild med den.

Eames stolene. Jeg synes det er fede, men en tand på plastik agtige og temmelig pebrede i prisen.

Denne er faktisk min favorit. En FDB stol fra hay. Ville ønske de kunne fås i gul ;-)


Hvilke spisebordsstole har i derhjemme? Jeg kunne godt bruge en smule inspiration.


5 kommentarer:

  1. Sjovt du viste FDB til sidst. For den ville jeg ha foreslået jer. De er så fine.
    Vi har Myre-stole. De trebenede. Elsker dem og tror faktisk aldrig jeg bliver træt af dem. Tilgengæld kigger vi efter spisebord : )

    Go jagt til jer!
    Kh. Sofie

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også mest hooked på FDB stolen. Jeg tror liiiige vi skal i HAY og kigge lidt på dem og så må vi beslutte os :-)

      Det er ikke fordi jeg er den helt vilde HAY-fan, men jeg kan også ret godt lide deres spiseborde ;-)

      Slet
  2. De er super fine, FDB stolene! Det er spændende hvad I ender med:) I må da kontakte Hay og spørge om/hvorfor de ikke laver stolen i gul. Måske du kan få dem overtalt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha! Godt forslag. Tror dog ikke min indflydelse er så stor. Måske vi skulle finde nogle gamle FDB'er og male dem selv :-D

      Slet
  3. vi har faktisk en Eames stol :D og så en gammel FDB ;) og går det helt galt kan du jo altid male stolen selv, så du kan få den i gul :D

    SvarSlet